Garrett G25-660 Turbo 0.92 A/R Reverse - V-Band / V-Band - WG - 877895-5010

Artikelnummer: GTT_,877895-5010S

information-circle Niet op voorraad - levertijd: neem contact op!

Garrett G25-660 Turbo 0.92 A/R Reverse - V-Band / V-Band - WG - 877895-5010

Op voorraad en voor 14:00 besteld? Dezelfde dag nog verzonden! 🚚

payment methods payment methods
Reviews Reviews
  • icon-check-mark 14 dagen retourrecht
  • icon-check-mark Advies van experts
  • icon-check-mark Voor tuners van tuners
  • icon-check-mark 98% Tevredenheid

Omschrijving / Garrett G25-660 Turbo 0.92 A/R Reverse - V-Band / V-Band - WG - 877895-5010

plus minus

GarrettĀ® G Series Turbochargers

Ontdek prestaties die je nooit voor mogelijk had gehouden met de GarrettĀ® G Series Turbochargers. Deze innovatieve producten zijn ontworpen om te voldoen aan de eisen van fanatieke raceliefhebbers en bieden toonaangevende vermogenscapaciteit in een compacte behuizing.

De G-Series G25-550 en de G25-660 turbochargers zijn compatibel met motoren van 1.4L tot 3.0L en kunnen vermogens leveren tot respectievelijk 550 en 660 pk. De G Serie 25 turbochargers zijn kleiner dan vergelijkbare producten op de markt en overtreffen ze in prestaties.

Nieuwe aerodynamische ontwerpen voor de compressor en turbine, gecombineerd met hittebestendige materialen, stellen ingenieurs in staat om de prestatiegrenzen te verleggen.

De introductie van een nieuwe naam markeert een nieuwe generatie toonaangevende technologie en innovatie.

Betekenis van de Naam G25-550

  • G: Geeft het 81-jarige erfgoed van GarrettĀ® aan.
  • 25: Duidt op de grootte van het frame.
  • 550: Geeft het maximale vermogen van de turbocharger aan (bijv. 550 pk).

Compressor Aero

Een gesmeed en volledig bewerkt compressorwiel, samen met nieuwe aerodynamica, zorgen voor een maximaal vermogensrendement en een snelle respons op de boost. Het speciaal ontworpen compressorwiel verhoogt de luchtstroom tot 15% voor een diameter van 60 mm en tot 30% voor een diameter van 67 mm, met een efficiƫntie van 79-80% (vergeleken met GTX GenII).

De brede compressor-kaarten geven een groter werkingsbereik, geschikt voor verschillende voertuigconfiguraties.

De compressorbehuizing is voorzien van een volledig bewerkte poort om compressorstoringen te verminderen.

Een volledig bewerkte snelheidssensorpoort biedt enthousiastelingen de mogelijkheid om de nieuwe G Series snelheidssensor toe te voegen om de snelheid van de turbocharger-as te meten, een cruciale factor voor ideale bedrijfsomstandigheden.

De nieuwe snelheidssensor is eenvoudig te installeren en hoeft niet aangepast te worden zoals eerdere sensoren. Verwijder simpelweg de oude sensor, plaats de nieuwe snelheidssensor en draai de bout aan. Houd er rekening mee dat de nieuwe snelheidssensor apart wordt verkocht en niet compatibel is met GT- en GTX-sensoren vanwege het nieuwe ontwerp en de afmetingen.

Een o-ring tussen de compressorbehuizing en de achterplaat vermindert de kans op boostdrukverlies.

Center Housing

Een nieuw, eenstuk middenhuis en achterplaat verhogen de duurzaamheid en productveiligheid door het aantal mogelijke foutpunten van de turbocharger te verminderen. De verbinding van het middenhuis naar de turbinehuis v-band maakt een oriĆ«ntatie van 360 graden mogelijk bij installatie met GarrettĀ® niet-wastegated turbinehuizen.

Water Jackets

Vier grote watermantelopeningen vergroten de koelcapaciteit en stellen liefhebbers in staat om de watertoevoerleidingen aan te passen om het installatieproces te verbeteren. De turbocharger wordt geleverd met twee -6AN waterfittingen en twee pluggen. *Aanbevolen om watertoevoerlijnen aan tegenovergestelde zijden van de behuizing te installeren.

Oil Passage

Een enkele oliedoorgang leidt geperste olie naar de nieuwe oliedoorgang en zorgt voor de juiste smering van de lagers aan beide zijden van de cartridge.

Elke turbocharger bevat (1) -4AN olierestrictorfitting met een opening van 1 mm om de turbo van de aanbevolen 40 psi oliedruk te voorzien.

Rotating Group - twin piston rings

Een kortere lagercartridge stelt ons in staat om dubbele zuigerringen aan beide zijden van de aswielassemblage op te nemen. Dit vermindert de kans op olielekkage bij de afdichtingen van het middenhuis naar het compressor- en/of turbinegedeelte.

Turbine Wheel Aero

De turbine heeft geheel nieuwe aerodynamica om de luchtstroom en de boostrespons te verbeteren. De nieuwe turbinewiel is gemaakt van Mar-M superlegering en is bestand tegen uitlaatgastemperaturen tot 1050 graden Celsius.

De nieuwe turbinewiel stroomt 15-20% meer dan GTX en heeft een piekefficiƫntie van 74%.

Turbine Housings

Alle G Series turbinehuizen zijn gemaakt van roestvrij staal voor ultieme duurzaamheid en temperatuurbestendigheid tot 1050 graden Celsius.

Intern gewaakte behuizingen zijn compact, efficiƫnt en ontworpen met maximale omleidingsopening om boost creep te verminderen en een betere boostregeling te bieden.

Turbinehuizen zijn beschikbaar in verschillende configuraties, inclusief wastegated en niet-wastegated, open volute, T25 en Vband. Zorg ervoor dat je het juiste onderdeel bestelt dat bij jouw toepassing past.

Meer informatie

plus minus
SKUGTT_,877895-5010S
MerkGarrett
Manufacturer sku877895-5010S
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: Garrett G25-660 Turbo 0.92 A/R Reverse - V-Band / V-Band - WG - 877895-5010
Uw waardering:
loader
Bezig met laden...

check-circle U heeft uw review aangeboden ter goedkeuring.

loader
Bezig met laden...